Efekty poszukiwań muzyki na kaca

Zwykły wpis

mixcloud,free streaming,streaming,techno,electro,trance,dub,
Niedziela nie była lekka. W sobotę przysłowiowy śledzik ze znajomymi się udał, więc w niedzielę bolała głowa, w gardle suszyło i ogólnie nastrój był lekko nieświeży.

Jak zazwyczaj w takie dni mam problem ze znalezieniem sobie odpowiedniej muzyki. Tzn chodzi mi o nutę, która będzie mi odpowiadała jako ścieżka dźwiękowa do syndromu dnia następnego. Skakałem z radia na radio (Bassradio, Intergalctic, Sky.fm, Sub.fm itd.) i nic nie było w stanie spełnić moich kaprysów. Przeleciałem przez twardy dysk, Soundcloud, aż wreszcie trafiłem na Mixcloud.

Nie wiem jakim przypadkiem, ale trafiłem na tajemniczy profil §EEKER§. Pomyślałem, że oni może szukają tak jak ja. Nie myliłem się. Posłuchałem kilku minut i stwierdziłem, że to mi na dziś wystarczy. Jest w tych cloudcastach wszystko. Jest techno, jest dub, jest science-fiction i electro, a czasem nawet poleciało jakimś transem.

Jak macie dziś kaca, to sprawdźcie to:

Skomentuj

