2. punkt wycieczki po postsowieckim Electro \ Seven Sisters Records

Zwykły wpis

seven sisters records,latvia,łotwa,uk,miotek,wrth,electro funk,digital,mp3,wav,flac,vinyl,winyl
Ostatnio jakoś często w łapy wpadają mi electroniczne dźwięki z krajów byłego Związku Radzieckiego. Tym razem wpadłem na Seven Sisters Records z Łotwy. Wpadłem to źle powiedziane. Podrzuciła ten temat Natalia Jezierna na Elektropunkzowym Fanpejdżu. Zajrzałem, posłuchałem i byłem bardzo szczęśliwy, że nie przegapiłem tego tematu – miód na moje uszy.

Posłuchajcie sami składanki Latvian Electro Pack ( #7SR002 ). Świetne melodyjne produkcje z dobrym 808 bitem.

Wydają się na winylu i w digitalu. Tak trzymać!

Skomentuj

