116 utworów za darmo! \ The Electro Compendium [Anti-Social Network]

electro,compendium,electro bass,electro funk,bandcamp,free,mp3,download,do pobrania,za darmo,electro breaks,idm,techno
Zwykły wpis

Na Facebooku huczało o tej składance już dawno temu. Ja też już dawno o niej słyszałem, dawno temu ją pobrałem i już ją kilka razy przesłuchałem, ale na blogu jeszcze jakoś o dziwo się o tym nie wypowiedziałem.

The Electro Compendium

Nie będę się też i teraz wypowiadał zbyt wiele. Bo od czego niby miałbym zacząć. Składak ma 116 utworów! Są momenty lepsze, gorsze i genialne. To jest po prostu kompendium. The Electro Compendium, które już w wielu rozmowach się przewijało i zbierało mnóstwo pochwał za sam pomysł i również za realizację.
116 utworów! Niewiarygodne. To najprawdopodobniej największa składanka na świecie.

Do pobrania za darmo na Bandcamp

Nie ma co za wiele gadać. Zabierajcie się do słuchania na stronie anti-social-network.bandcamp.com, albo od razu u nas:

Skomentuj

