Rewelacyjne wideo i epka \ Deemphasis – Breathing EP (UKX03)

deemphasis,breathing ep,ukonx,deep,space,electro funk,dystopia,wideo,video,joanna2481,rebirth,bandcamp,youtube,free,streaming,mp3,flac,wav
Zwykły wpis

Nowe epka Deemphasisa, który trafił do naszego zestawienia najlepszych w 2011 roku wydała się 9 marca. Wydała się w labelu, o którym już wspominaliśmy – Ukonx. Zdaje się, że rodzi się label, który nieźle jeszcze namiesza.

Deep Space Electro Funk

Cała epka to rewelacyjne Deep Space Electro Funk, jakie można było usłyszeć do tej pory na przykład w Dominance Electricity za sprawą ich składanek Global Surveyour. Takie skojarzenie mi się nasunęło po pierwszym przesłuchaniu. Jednak jest tu dużo więcej nowoczesnego brzmienia, a przede wszystkim klimat jest mocny, mroczny i bardziej niepokojący. W Breathing EP przestrzenie nie są wypełnione kosmiczną próżnią, tylko radioaktywnym pyłem. I to mnie najbardziej kręci 😉 Całą epkę określił bym mianem, które bardzo lubię – dystopia.

Video

Zanim pojawiła się cała epka, w sieci krążyło już wideo autorstwa joanna2481. Należy podkreślić, że świetne wideo. Skojarzenie surowego elektronicznego brzmienia jakim zdecydowanie jest numer Rebirth, wygląda zaskakująco dobrze w zestawieniu z obrazem pełnym naturalnych widoków. Brawo za taki kolaż. Czekamy na więcej.

Kilka słów od autorki wideo:

Pomysł na vid jest mój, ale również skonsultowany z Deemphasis. Materiał raczej pozyskany niezgodnie z ACTA, SOPA i DUPA 😛 Historia związana z tym utworem jest krótka. Ten track pojawił się na Soundcloud w zeszłym roku – był zapowiedzią nowej epki. Pokochałam go od pierwszego usłyszenia, a parę miesięcy później stwierdziłam, że zrobię wideo. W styczniu tego roku zrobiłam niespodziankę Deemphasis wysyłając mu link z propozycją klipu. Oczywiście jemu się spodobało, ale też padło pytanie skąd mam ten utwór. Hahahaha… Polak potrafi.

Większość klipów które robię to pocięte i posklejane wideo o różnej tematyce. Pomysł na klip przychodzi po kilkunastu przesłuchaniach utworu. Tak jest z większością. Z Rebirth było troszeczkę inaczej, szybciej. Po drugim wysłuchaniu wiedziałam, że ma to być coś „kosmicznego”. W finałowej wersji są też tańczące chmury, które bardzo podobały się Deemphesis.

Wideoklipy zaczęłam kleić dopiero w tym roku. Osobą która mnie zainspirowała tym jest The Silver Dubber. Każdy electro-maniak zna klip Jauzas The Shining – The Beyond (którego już niestety nie ma na YouTube) lub Can You See It (ft Alek Stark). To jego autorstwo. Można powiedzieć że on jest moim nauczycielem.

joanna2481

5 uwag do wpisu “Rewelacyjne wideo i epka \ Deemphasis – Breathing EP (UKX03)

Skomentuj

