DJ Elusive – Destroy The System

Zwykły wpis

DJ Elusive – absolutnie nowy dla mnie DJ z Florydy, którego znalazłem na stronie Mad Waxa przy okazji innego seta. Chciałem już go wrzucać (ten inny set) gdy trafiłem na powyższy – Destroy The System. Postanowiłem wrzucić ten bo: a) ma w playliście dwa razy Robodruma; b) ma w playliście dwa razy DJ R21; c) ma w playliscie dwa razy Gods Of Technology, i to jeszcze Stealth między innymi. Materiał więc wyśmienity, a i mix niczego sobie. Zapraszam więc do odsłuchu!

1.Invasion Of Mars/Original Mix/Dynamik Bass System
2.Machine Boogie/Original Mix/Robodrum
3.Speaker Breaker/Original Mix/Exzakt
4.Dem Da Ones/Hydraulix Remix/DJ Voodoo
5.Aero/Original Mix/Solar Chrome
6.Robotek/Original Mix/DJ R21
7.Engraved Anger/Original Mix/Heuristic Audio
8.When I Rock/Anthony Rother Remix/Thomas Shumacher
9.Second Wave/Tipper Remix/Exzakt
10.Myami Style/Original Mix/Bass Junkie
11.Being Of Sound And Mind/Original Mix/Gods of Technology
12.Attack Of The Bassmen/Original Mix DJ R21
13.Stealth/Original Mix/Gods Of Technology
14.State Of Panic/Original Mix/Gods Of Technology
15.Life In Space/Original Mix/Anthony Nuzzo
16.Last Level Life/Original Mix/Robodrum
17.Midnight Creep/Original Mix/AS1

4 uwagi do wpisu “DJ Elusive – Destroy The System

    • Przemek

      mam tylko nadzieje ze my bardziej jaramy sie ich electro niz oni naszymi manieczkami… Chciało by się kiedyś pojechać na FUTURE SOUND OF BREAKS do Miami i zobaczyc na wlasne oczy festiwal electro/breakz w mecce Bassu…

Skomentuj

